Pr články

30. 6. 2020 | | By | 0 Comments

Pr články by neměly být bezduchým textem, kde se stále dokola opakují slova nebo fráze. Měly by mít poutavý a přínosný text, zajímavý pro čtenáře. Nemělo by být patrné, že se jedná o text propagační a reklamní, cíleně mířený pro určitou skupinu čtenářů.
Cílem těchto textů je předat čtenářům nové a zajímavé informace o produktu, službě, nebo třeba firmě. Správně napsané Pr články dokážou vyvolat větší poptávku, a zájem o dané produkty. Díky zpětným odkazům se čtenář může snadno dostat na domovské stránky, a dozvědět se více.

Význam zpětných odkazů

Zpětné odkazy neslouží pouze k přímé návštěvě čtenáře. Pr články mají především za úkol posílit pozici webu u vyhledávačů, které hodnotí především jako jedno z kritérií kvalitu a počet zpětných odkazů.